چگونه به درمان کراتینین 456 بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان کراتینین 456 بیماری کلیوی

456: درمان بیماری کراتینین RenalEn به طور کلی، دانستن علل این بیماری مفید است به درمان، به صورت زیر خواهد برخی از دلایل برای کراتینین بالا قبل از دادن درمان به اشتراک بگذارید.

چرا کراتینین و سایر علایم در بیماری های کلیوی ظاهر خواهد شد؟

گلومرول واحد اصلی فیلتر در کلیه ها و هر کلیه یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. در شرایط عادی، این مایعات ممکن است مواد زائد و اضافی گلومرول کراتینین، اوره، و غیره خون نشت کند. در همین حال، مواد مفید مانند پروتئین در خون باقی می ماند.

با این حال، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، بسیاری از عوامل التهابی و عوامل بیماری زا و کمپلکسهای ایمنی سپرده در کلیه ها. این آلاینده ها می تواند باعث التهاب گلومرول، فیبروز و نکروز حتی از گلومرول شود. هنگامی که این گلومرول بدتر، آنها قادر به عملکرد طبیعی تبدیل می شوند. در نتیجه، سطح بالای سموم مانند کراتینین، اوره در بدن انباشته شده است. در همین حال، مقدار زیادی از پروتئین را از طریق گلومرول نشت، پایان دادن به در ادرار.

چگونه برای درمان 456 کراتینین در بیماری های کلیوی؟

به سطح کراتینین بالا پایین تر، نکته کلیدی این است برای بازگرداندن گلومرول با مشکلات و کلیه خود را بهتر کار کند. است که، شما باید یک درمان موثر که باید قادر به بهبود عملکرد کلیه می شود پیدا کنید.

بر خلاف درمان غربی، درمان چین رایگان از عوارض جانبی در بدن می باشد. علاوه بر این، شما می توانید عملکرد کلیه با بهبود وضعیت عمومی بدن را بهبود بخشد. بنابراین، سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. شما قادر به جلوگیری از شروع دیالیز خواهد شد. بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک گزینه خوب برای بیماران با کراتینین 456.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید لیز دکتر ما یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: